اخبار, اخبار مجمع فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی

مجمع فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کسب و کار ایران، همزمان با میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مجمع فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی تحت نظارت علمی انجمن مدیریت کسب و کار ایران آغاز به کار کرد.
رئیس شورای عالی مجمع فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی در انجمن مدیریت کسب و کار ایران، با اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد این موضوع مهم بتواند از ظرفیت حداکثری فضای مجازی به نفع مردم و فعالین این حوزه استفاده کند.
حجت الاسلام سید علی خانمحمدی در ادامه با بیان این نکته که عدم وجود قوانین شفاف، مشکلات بسیار زیادی را در این فضا برای فعالین، کسب و کارهای مجازی و کشور ایجاد کرده است، افزود: در تلاشیم با بسترسازی برای ایجاد امنیت کاری برای فعالین این حوزه مهم، راهکارهای قانونی در این بخش را توسعه دهیم.
وی ادامه داد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که می‌خواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان می‌خواهند هدایت می‌کنند؛ آنها دارند مدیریت می‌کنند این فضا را ما نمی‌توانیم بی‌کار بنشینیم در مقابل او؛ ما نمی‌توانیم مردممان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بی‌پناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که دارد پشت پرده، فضای مجازی را اداره می‌کند.» در تلاشیم تا با مدیریت بخش اقتصادی در فضای مجازی، از شغل های ایجاد شده در این فضا حفاظت کرده و راهکاری قانونی برای حفظ آنها بیابیم.
خانمحمدی با اشاره به اینکه تمام دستگاه های مرتبط با موضوع فضای مجازی را دعوت به همکاری کرده ایم، از همراهی سازمان ها و نهادهای مختلف کشور با این مجمع تشکر کرد و افزود: ایده ها و راهکارهای مشخصی برای ساماندهی این فضا در بخش های تأمین اجتماعی، مالیات، اشتغال پایدار، جلوگیری از انواع بزه های اجتماعی مرتبط، پیشگیری از وقوع جرم و …. در این موضوع وجود دارد که امیدواریم با برنامه ریزی و استفاده قانونمند از ظرفیت های مثبت فضای مجازی، با کار کارشناسی، موارد را حل کنیم. از این رو از تمام فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی دعوت می کنیم که در این مسیر همراه ما باشند و با عضویت در مجمع، در تحقق مواردی که عرض شد، همراهی نمایند.
در ادامه دبیر مجمع، ضمن اشاره به فرصت کم نظیر ایجاد شده برای فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، به عنوان یک دغدغه طولانی در این حوزه و رفع این دغدغه توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران، افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به بخش ویژه مربوط به مجمع در وب سایت رسمی انجمن به آدرس: www.iranbma.com نسبت به ثبت نام خود یا کسب و کارشان اقدام نمایند.
وحید جمعه پور زاده، ادامه داد: فاز اول عضوگیری مجمع برای اینفلوونسرها، بلاگرها و کسب و کارهای فضای مجازی، تا پایان مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
روابط عمومی انجمن مدیریت کسب و کار ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *