اخبار, اخبار کمیته پاسداشت چهره های برجسته

اثرداشت دکتر پرویز درگی معلم بازاریابی عصر امروز در سالن همایش دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد

اثرداشت دکتر پرویز درگی معلم بازاریابی عصر امروز در سالن همایش دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد.

در راستای فعالیت های علمی انجمن مدیریت کسب و کار ایران، اثرداشت معلم بازاریابی؛ پرویز درگی، با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی، فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی ایران و شرکت طرح و ایده ملل، برگزارواز سال ها فعالیت مستمر و مؤثر معلم بازاریابی؛ پرویز درگی تقدیر شد.

در این مراسم ابتدا دکتر محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران در سخنانی با اشاره به برنامه های جامع این انجمن گفت :آقای دکتر درگی با ممارست فراوان توانستن دانش روز در تمامی ابعاد مارکتینگ، حوزه های سازمان و مدیریت، روانشناسی فردی و سازمانی ، علوم اجتماعی را با تجارب کاری مؤثر و مفیدشان ،بمنظور شناسایی مشکلات کار و کسب‌ ها و تجزیه و تحلیل آنها و ارائه راه کارهای عملی بکار بگیرند، به همین خاطر ایشان از معدود نخبگانی هستند که بهترین مشاوره ها را به بنگاه‌های اقتصادی  ارائه می کنند.
وی افزود :در واقع آقای دکتر درگی در سطح اهداف دانشگاه های نسل چهارم و پنجم در ایران ایفای نقش‌ می کنند.

دکتر عسگری در ادامه خاطر نشان کرد که بمنظور هدایت صاحبان کاروکسب ها و بنگاه‌های اقتصادی به سمت شناسایی مشاوران دارای صلاحیت حرفه ای ، انجمن‌ مدیریت کسب‌ و کار ایران با تشکیل و راه اندازی کمیته تخصصی ارزیابی صلاحیت های حرفه ای مشاوران کار و کسب ها، قصد دارد ضمن اعطا گواهی نامه فعالیت به افرادی که شرایط لازم جهت مشاوره را دارند لیست اسامی افراد مذکور را در سایت انجمن قرار دهد.

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران در پایان ضمن اشاره به فعالیت‌های اثربخش آقای دکتر درگی در انجمن علمی بازاریابی ایران بعنوان رئیس و نایب رئیس و همچنین  انجمن مدیریت کسب و کار ایران بعنوان رئیس و مشاور عالی هیئت مدیره انجمن در پیشبرد اهداف انجمن های مذکور و همچنین مقام علمی ایشان در زمینه های بازاریابی و مدیریت بازار ، عضویت افتخاری آقای دکتر درگی بعنوان اولین نفر در انجمن مدیریت کسب و کار ایران را اعلام نمودند.

دومین سخنران این مراسم دکتر ابراهیم جودکی دبیر این رویداد و مدیر عامل شرکت طرح و ایده ملل ضمن خوشامدگویی به مهمانان، گزارشی از روند برگزاری این مراسم اثر داشت را بیان کرد.

از دیگر سخنرانان این مراسم دکتر محمد رضا انبیائی نایب رئیس و دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران در سخنانی به ارائه گزارشی پیرامون اهداف و شرایط برگزاری سلسله رویدادهای اثر داشت بزرگان از سوی انجمن پرداخت.

سخنران علمی مراسم اثر داشت دکتر درگی، دکتر مجتبی مالکی عضو هیات علمی دانشگاه و عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران بود وی پیرامون روند های بازاریابی در سال۲۰۲۳سخنرانی کرد.

ایشان با تبیین روندهای جدید بازاریابی در سال ۲۰۲۳ به این مسئله اشاره کرد، کسب و کارهایی موفق خواهند بود که بتوانند با شناخت دقیق تغییرات بازار و بهره‌مندی از ابزارهای هوشمند فرصت‌های بازار را شناسایی نموده و محصولات و خدمات خود را با توجه به خواسته‌های جدید مشتریان به بازار عرضه نمایند.

مالکی در ادامه سخنرانی خود افزود :موفقيت کسب و کارها مرهون تعادل بخشیدن بین تجربیات خرید دیجیتال و خرید فیزیکی از سوی مصرف کنندگان است

وی به عنوان دانش‌آموخته رشته بازاریابی در مقطع دکترا در پایان سخنرانی خود با این جمله از معلم بازاریابی تقدیر کرد، قدردان زحمت های استاد درگی در طول سال ها تلاش ایشان در عرصه بازاریابی ایران هستیم.

معلم بازاریابی دکتر پرویز درگی مشاور عالی انجمن مدیریت کسب و کار ایران در مراسم ویژه اثر داشت خود که از سوی انجمن مدیریت کسب و کار ایران ترتیب یافت ، درابتدای سخنرانی خود ، از دکتر عسگری و انجمن مدیریت کسب و کار ایران بابت برگزاری این مراسم تشکر کرد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن بیان تاریخچه علم بازاریابی در ایران گفت : همیشه تلاشم بر این بوده که سه رسالت را حوزه کاری خود دنبال کنم، یکی رسالت بينش، و تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم که چگونه می‌توانیم روی بينش افراد کار کنیم، که دارای بینش مترقی باشند، دومین رسالت ما جامعیت نگری و سومین رسالت ما ساده گویی و ساده سازی در حوزه کسب و کار است.

در این مراسم دکتر آخوندی مدیر انتشارات بازاریابی و اعضای تیم بازار سازان هم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از دکتر پرویز درگی قدردانی کردند.

در این مراسم، اعضای هیئت مدیره و روسای کمیته ها و جمع زیادی از اعضای انجمن مدیریت کسب و کار ایران و تنی چند از اعضای هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران و فعالان کسب و کارها حضور داشتند، مراسم ویژه تجلیل همراه با اهدا هدایایی از سوی انجمن مدیریت کسب و کار ایران به معلم بازاریابی دکتر پرویز درگی برگزار شد.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با معلم بازاریابی و دست اندرکاران انجمن مدیریت کسب و کار ایران عکس یادگاری گرفتند.

در حاشیه مراسم اثر داشت دکتر پرویز درگی، حکم ریاست کمیته پذیرش و روابط عمومی انجمن مدیریت کسب و کار ایران به اسمعیل غلامی اعطا شد.

طی حکمی از سوی دکتر محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران اسمعیل غلامی برای یکسال دیگر بعنوان رئیس کمیته پذیرش و روابط عمومی انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است با عنایت به سوابق ارزشمند و عملکرد مطلوب، بعنوان رئیس کمیته مذکور منصوب می‌شوید.

 

 

           

           

           

           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *