اطلاعیه

تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن مدیریت کسب و کار ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به امضای مسوولان دو طرف رسید.

این تفاهم نامه به امضای دکتر محمد مهدی بازرگانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و دکتر محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران امضاء شد.
در جلسه مبادله این تفاهم نامه که دکتر محسن اجلی رییس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان/ دکتر محمد رضا انبیائی دبیر کل انجمن مدیریت کسب و کار ایران / دکتر مجتبی برقبانی رییس کمیته توسعه و ساماندهی اعضای حقوقی انجمن و دکتر اسمعیل غلامی مدیر روابط عمومی این انجمن حضور داشتند.
دکتر محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران و دکتر محمد مهدی بازرگانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان هر یک به تشریح اهداف و برنامه‌های مجموعه خود پرداختند.
و طی مراسمی در محل دفتر مرکزی انجمن مدیریت کسب و کار ایران مبادله شد.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه بهره‌برداری های علمی و عملیاتی در قالب پروژه های پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای / تعامل سازنده جهت ایجاد زبان مشترک بین انجمن و دانشگاه و مرکز رشد و فناوری / تقویت فعالیت‌های علمی و تعمیق همکاری‌های مشترک در چارچوب اهداف و وظایف محوله و نیز فراهم نمودن امکان حضور فعال اعضای سازمانی طرفین در اجرای فعالیت های مشترک می باشد.
از مهمترین موضوع این تفاهم نامه می‌توان به برقراری ارتباط موثر بین انجمن، دانشگاه و مرکز رشد و فناوری / انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای مشترک / استفاده مطلوب از توانایی ها و ظرفیت های تحقیقاتی و آموزشی متقابل در راستای ارتقاء کارایی و اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز طرفین و متقاضیان حقیقی و حقوقی / تقویت بنیه پژوهشی و آموزشی طرفین از طریق همکاری‌های مشترک / جهت دهی به پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در راستای نیازهای طرفین و انجام بازدیدهای متقابل علمی اشاره کرد.

راه های ارتباطی با انجمن:
☎️۰۲۱۸۸۵۷۷۱۲۵
روابط عمومی انجمن مدیریت کسب و کار ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *